Score Utica Portal
     

Reparaties

Wij faciliteren reparaties van alle portables zoals tablets, smartphones en laptops. In de portal kan je snel en eenvoudig reparaties registreren.  Daarnaast kan je in één oogopslag alle reparaties die je open hebt staan bekijken. Ook kan je op basis van het serie– of IMEI nummer de volledige reparatiegeschiedenis bekijken (aantal keren gerepareerd, kosten, etc.) zodat je grip houdt op de kosten. 

Aanmelden reparatie

Je kunt de reparatie indienen via deze link

Aanmelden verzekerde reparatie

Ben je verzekerd via Score Utica? Gebruik dan deze link 

  • De functie “Zoek mijn iPhone” dient uitgeschakeld te zijn, anders wordt je iPhone of iPad niet in behandeling genomen. Je ontvangt dan een melding dat je je toestel via de iCloud dient uit te zetten. 
  • Zorg dat je een back-up hebt gemaakt van de data op je device. 
  • Stuur alleen het device op ter reparatie, stuur géén accessoires zoals oortjes of lader mee. 
  • Valschades vallen niet onder de fabrieksgarantie.  
  • Als een device door een officiële provider wordt gerepareerd blijft na de reparatie de garantietermijn van kracht. 
  • Smartphones: Indien het device eerder is gerepareerd via een bedrijf die niet gecertificeerd is door de fabrikant, is de garantie van het toestel vervallen. 
  • Na het aanmelden van de reparatie wordt het device onderzocht. Vervolgens ontvang je een offerte voor de reparatie. Indien je niet akkoord gaat met de kosten voor deze reparatie worden de onderzoekskosten aan je doorbelast. 
  • Indien het device binnen de garantie valt, betaal je geen (transport)kosten. 
  • De website werkt optimaal met Microsoft Edge, Google Chrome en Safari. Wij adviseren om geen gebruik te maken van Microsoft Internet Explorer voor het bezoeken van de reparatieportal. 

Score Utica | info@score-utica.nl | 088 - 093 00 00

Privacybeleid
Algemene voorwaarden